donderdag 26 april 2012

Samyn familie films...


Het grote avontuur:

3 opmerkingen:

  1. Megacool!!!!! You go, Jedidja! Wanneer is je bioscoopdebuut? ;)


    Fijne tijd aan jullie allemaal gewenst in Frankrijk. Ik volg jullie blog met veel plezier!

    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wilma,

    Ik las je reactie op jannekesjoligewereld en zag dat je ook above rubies leest. Nu doe ik dat ook sinds een jaar, alleen ben ik nu verhuisd en weet ik niet aan wie ik dat door moet geven, ook krijg ik de above rubies niet heel vaak (mijn vriendin krijgt hem vaker) dus weet jij misschien wie dit coördineert en aan wie ik mijn nieuwe adres door kan geven?

    Hartelijke groet, Gods zegen in alles toegewenst,

    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Jedidja - je kent er wat van !
    Ik heb echt van je fimpje genoten en kijk uit
    naar je volgend bericht.
    Liefs.
    Karine

    BeantwoordenVerwijderen